بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لطفا از منصوریان یک قلعه نویی دیگر بسازید!؟

 

<<علی کفاشیان:بالاخره او الان سرمربی استقلال است. اگر نگاه کنیم پست های بالاتر هم داشته و طبیعی است که کمی سخت تر قبول کند بیاید. ولی به هر حال او مربی خوب و توانمندی است که می تواند تیم را به المپیک ببرد.>>

بزرگترین پیروزی:آقای کفاشیان بهتر نیست بجای  استفاده از امیر قلعه نویی از همین علیرضا منصوریان که مدتهاست در تیم زیر 23 و المپیک مشغول کار می باشد،استفاده کنید.
مطمئنا با تقویت کردن کادر فنی تیم فعلی امید و آوردن یک مربی تمرین دهنده خوب در حد کروش،همین علیرضا منصوریان می تواند با جوانان تیم ملی  به راحتی به المپیک راه پیدا کند.با این کار،شما  به فوتبال ایران خدمت بزرگی کردید از یک طرف جوانان ملی پوش آن را به امان خدا رها نکردید و  از سوی دیگر  برای آینده فوتبال این سرزمین یک مربی بزرگ ساختید.
در ضمن امیر قلعه نویی هنوز به  قله و بالاترین نقطه مربیگری در فوتبال ایران نرسیده است و در کلکسیون افتخاراتش قهرمانی با یک تیم باشگاهی در  آسیا بدجوری تو ذوق میزند!این موضوع را حتما خود امیر خان هم می داند و برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان حتما ذوق و اشتیاق دارد.
البته فدراسیون فوتبال می تواند بعد از کسب افتخارات بیشتر قلعه نویی و کسب تجربه های بیشتر در بازیهای بین المللی یک فرصت دیگر برای هدایت تیم  ملی بزرگسالان ایران به وی بدهد تا ان شاالله در آنجا هم باعث انجام دادن خدمات ارزنده ای برای فوتبال ایران بشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1391برچسب:تیم ملی المپیک,امیر قلعه نویی,فدراسیون فوتبال,علی منصوریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com